Det är nog träningsvärk :)

Vaknade inatt av kramp och sedan kände jag att jag ont längst ner i magen. Kände även lite igår. Tänkte: Nej, inte urinvägsinfektion igen. Men den här är värken är lite nedrigare.
Gick upp strax före 4 imorse och gjorde mig iordning. Åt min frukost och läste tidningen. Sedan datorn en stund.
Stefans vecka att köra!
Gick igenom en del mejl och rättade till en sak i en rapport. Skickade den på tryck sedan.
Fortsatte sedan med adressregistret. Vad skönt när det finns att göra!!! Ringde pappa ca 8.30 idag. Ville berätta för honom att tjejen som skulle fixa hans fötter, skulle komma 11.45. Bäst att han har en tid att rikta in sig mot. Allt var i alla fall bra.
Ringde till Inge efter fikat. Fia hade åkt till Västervik med Elina. De skulle shoppa lite :))
Fick en ny rapport sedan. Körde igång med den direkt. Adressregistret tar jag till på lediga stunder.
Vi fick en väldigt vacker blombukett från de som levererat vårt adressregister.
Visst är den fin?!?!
Fia ringde. I Västervik var det soligt och nästan vindstilla. Här lyste solen, men det blåste snålt.
Arbetade till kl. 14 då vi åkte hem. Inge var på Arbetsförmedlingen. Jag gick in till pappa och pratade en stund. Sedan in och käkade lite. Därefter satte jag mig och kollade på "Hem till gården". Fia kom hem och hon satte sig också och kollade.
Inge kom hem. Han ska vara med i någon grupp på AF och det kan ju vara bra. Jag tror att han fått en gammal klasskamrat till mig, som jobbcoach.
Funderade på min magvärk och kom på att det nog är träningsvärk! Jag cyklade ju i lördags och det var i uppförsbackar och på mjuka grusgångar. Hoppas i alla fall att det är så!
Inge och jag har sett på sista Beck-filmen.
Blir ett par program innan det är dags att krama kudden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0