Och snart är det favvodag idag

Marita och jag åkte före 5.30 och jag var på jobbet 5.38 (pip) (släpper ju av Marita innan jag parkerar bilen. Blåste som sjutton när jag gick från bilen. Sedan kom det regn.

Har försökt klura ut lite i nya Office-paket, men det är nog bättre att vänta till måndag, då vi ska ha en heldagsutbildning!

Ringde pappa och allt var bra! Sedan var jag till biblioteket och gjorde mitt där.

Varit lite småplock. Växelavbyte på lunchen. Hela administrationen + växel och data är på internat och kommer tillbaka någon gång efter lunch imorgon. I växeln sitter det en inhyrd tjej.

Regn på förmiddagen och sedan kom solen. Men jisses vad det har blåst.

Slutade 14.10 och gick till bilen. Marita stod där redan och även Fia, som kommit med bussen dit. Hem och bytte ut Marita mot Inge. Sedan till Maxi och handlade. Och vad glömde vi idag då? Jo, diskmedel och diskdukar! Får komma ihåg det imorgon. Ingen kris för än har jag, men snart så.

Väl hemma plockade jag in varorna och sedan gick jag till pappa med det jag köpt åt honom. Vi pratade en stund. Sedan satte jag igång att göra rent på badrummet. Därefter köket! Där gjorde jag iordning diskbänken för det behövdes. Så dammade jag överallt! Imorgon kan Inge och Fia dammsuga och torka golven.

Och nu ska jag koppla av en stund. Sedan blir det ett par program på TV:n innan det är läggdags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0