En vanlig dag

Sovit gott inatt faktiskt och det var skönt. När jag kom ut från oss, frågade Stefan om han skulle skjutsa oss. Det fick han gärna göra, för Fia ville ju ha bilen idag. På jobbet 5.40. Det hade hänt saker från det jag gick hem igår. Nya officepaketet var installerat, vilket innebär att word, excel, powerpoint och outlook är helt annorlunda mot förr!

Jag satte mig genast och spånade lite och försökte klura ut ett och annat. Mycket annat var  ju inte att göra. Excel använder vi ju inte så mycket, men... Ska ju bli superanvändare på programmen så det är väl bäst att försöka lära sig.

Ringde pappa och allt var bra med honom.

Fia ringde också. Hon skulle till vårdcentralen. Gjorde ju illa foten i måndags när  hon tränade tjejerna.

Gjort en adresslista till en av enhetscheferna. Annars har det varit lugnt. Gick inte till biblioteket för det var inte många tidskrifter idag.

På radion sade de att det skulle bli regn med inslag av åska!! Blåste gjorde det, men solen lyste stundtals mitt på dagen.

Fia ringde och det kunde vara en spricka i foten. Uppmanades att ta det lugnt några dagar.

Inge hämtade mig och Marita, som kom gåendes från sitt jobb kl. 14.10. Direkt hem och jag gick in till pappa. Fixade lite åt honom. Sedan in och plockade lite. Fia var iväg och jag åkte och hämtade henne kl. 16. Kom några regnstänk då! Därefter kom solen!!!! Vi stannade till vid vår köpcentra och köpte TV-tidningen till pappa.

Har stekt ägg ikväll. Ska ha det på smörgåsen imorgon bitti.

Solen är på väg ner och snart är det mörkt ute! Och ikväll för elitseriehockeyn igen. LHC är i Stockholm och möter AIK! Heja LHC!!!!

Nu säger jag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0