Blev en mycket solig dag

Vaknade redan 3.15 och kunde inte somna om. Så jag gick upp 4.05 och gjorde mig iordning. Åt frukost och läste tidningen.

Sedan datorn en stund. Väckte Inge 5.15, så han skulle få vakna till. Han var snabbt klar. Marita kom ut och Inge skjutsade oss till jobbet.

Var på jobbet 5.35 idag :)) Så tyssssssssssst. Fixade adresser till ett utskick av rapporter. Sedan postade jag dessa när jag var klar.

Bytt av i växeln förmiddagsfikat och lunchen.

Ringde pappa och han mådde bra. Så himla skönt. Men han hade visst somnat framför TV:n igårkväll och vaknat ca 1.30! Det var någon som varit snäll och tänt i alla rummen, var hans kommentar. Det hjälpte inte att jag sade att det var han som inte släckt. Inte lätt att bli gammal!

Har gjort ett elektroniskt utskick om nya rapporter idag. Lite kul med något nytt.

Solen kom och det blev riktigt fint.

Fia hämtade mig och Marita ca 14.10. Var in till Hemköp och köpte mjölk. Jag gick direkt till pappa. Han skulle äta mat från frysen.

Sedan in . Fia gjorde en pizza, Inge såg på TV.

Jag satte mig och kollade på "Hem till gården". Smakade faktiskt en bit av pizzan och den var god.

Fia åkte till Maria för att sedan träna tjejerna i fotbollen. Jag varit ute med sopor. Tog även pappas påse.

Men hua alltså, vad löven gulnar på björkarna utanför!!!! Men än är det inte mörkt  ute.

Ska snart se på "Halvåtta hos mig" så jag säger redan nu:



Men jag ska alltså inte sova ännu :))

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0