Besökte kyrkogården

Imorse hade Herr Frost åter igen varit och målat marken vit! Det är för tidigt!! Snöat har det också gjort på sina  håll.
Inge skjutsade oss och Marita sade att hon skulle sluta kl. 12 idag. Men det kunde inte jag. Stefan skulle hämta henne.

Jag har jobbat med massor av olika projekt idag. Det jobbigaste är att göra något, där jag själv inte varit med från starten.

Ute lyste solen, men det var riktigt kyligt. Ringde pappa och allt var bra! Skönt!!! Jag är så tacksam för varje dag som han är helt okej!

Var till biblioteket innan lunchen och där fanns det en hel del. Hade en skaldjurspaj med till lunchen och det var gott.

Fortsatte sedan med rapporthanteringen. En kollega bjöd på fikabröd idag och det var supergott. Hon fyllde igår!

Arbetade till kl. 14 då Fia hämtade mig. Vi åkte till kyrkogården. Var först och tittade till mammas grav. Sedan letade vi efter en gravplats. Fias klasskamrat, som gick bort i cancer i somras, ligger begravd någonstans. Men vi tror att vi kan hitta den imorgon. Vilka gravplatser vi såg!!! I vanliga fall går man ju inte runt så som vi gjorde, men nu såg vi!!

Därefter hämtade vi Fias kamera, som hon glömde hos Maria igår! Sedan till Systemet, för ikväll ville Fia ha vin!
Så åkte vi till Hemköp i vårt köpcentra. Därefter apoteket. Blir så arg när de pratar om alternativa tabletter. Vill jag ha Panodil så ska jag få det. De borde verkligen finnas hemma, men icke.

In till pappa och pratade en stund. Han hade rakat sig idag och det hade gått bra.

Inge och Fia har städat här hemma och det var jätte fint. Så skönt att komma hem och kunna ta det lugnt!

Nu ska vi äta lövbiff och bakpotatis. Mums!!

Så jag säger:



Kommentarer
Postat av: Marita

Ha en riktigt skön helg Kram

2010-10-15 @ 18:27:08
Postat av: Nilla

Detsamma Marita och ha det supertrevligt ikväll!



Kram!

2010-10-16 @ 16:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0