Sol och blå himmel, men blåst

Gick upp 3.55 för då var jag utsövd :) Gjorde mig iordning och så åt jag frukost. Därefter datorn en stund.
Idag var det Stefan som skjutsade oss. Hade faktiskt snöat lite till inatt.

På jobbet kollade jag nyanmälda och besvarade lite mejl. Ingen ny rapport som väntade.

Ringde pappa och allt var bra. Har även pratat med brorsan idag.

Var till biblioteket. Blev bara fredagens tidskrifter för dagens post kom inte upp så länge jag var där.

Ja, det har väl inte hänt så mycket på jobbet. Jag slutade klockan 14 och Stefan och Marita kom precis när jag kom ut genom porten.

Solen har lyst och himlen var blå, men det blåste en kall nordanvind. Så inget skönt alls. För oss med astma är den bästa temperaturen högst -5 grader och vindstilla.

Hem och in. Fia vara på "G". Jag gick in till pappa först, som bad mig köpa mjölk och pålägg. Bra!!!

Fia och jag åkte och mötte Mia. Fick pengar av henne. Sedan åkte vi och fixade en julklapp till Tove. Jag berättar inget om det här för man vet aldrig med de små. Hon kan nog luska ut min blogg. Snöigt var det på vägarna, men det gick bra. Ja, se jag kör ju inte så mycket nu för tiden :)))

Handlade i vårt köpcentra och jag gick in till pappa med hans. Han såg på TV.

In och plockade in vår mjölk. Sen kollade jag på "Hem till gården".

Nu har vi -10 grader och det snöar.

Ska se på "Halvåtta hos mig".



Fia igår på kyrkogården!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0