Ännu mera snö

Vaknade ca 3.45 imorse och gick upp 3.50! Varför skulle jag ligga kvar? Gjorde mig iordning och åt min frukost. Väckte Inge 5.10. Han skjutsade Marita och mig. Lite slirigt, men gick bra.

Fortsatte redigera rapporten. Skickade en fråga till författaren för jag tyckte det lite konstigt formulerat under en rubrik. Fick ett positvit svar tillbaka att jag såg helt rätt :)) Blev klar så här långt med den rapporten. Det fattas lite i den, som jag får på måndag. 

Ringde pappa och allt var bra!

Gick till biblioteket och idag var det en hög, vilket är kul.

Kollade sedan igenom den rapporten som jag gjorde igår och jag hittade lite småfel. Skickade den sedan på tryck.

Så har jag kopplat anmälda till konferensen med företagskort. Det finns hela tiden att göra.

Ja, dagen sprang iväg och rätt som det var så var klockan 14. Fia hade hämtat upp Marita och nu väntade de på mig. Hem och bytte ut Marita mot Inge. Sedan till Maxi. Träffade en gammal arbetskamrat även idag. Vi sågs förra veckan och så nu igen. Jag blir så glad när vi träffar honom.

Hem och in med våra varor och därefter till pappa med hans. Pratade en stund. När jag kom tillbaka hem, satte jag igång att damma och städa badrummet. Imorgon dammsugs det och golven tvättas. Ska byta gardiner i köket, sängkammaren och Fias rum när jag kommer hem imorgon.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0