Grattis till Elisabeth med familj

Tog pappas bil även idag och var på jobbet 5.15! Sjukt??? Ja, det kan man väl säga. Men fullt upp har det varit.

Först är jag ju ensam ett par timmar och då jobbar jag på som sjutton. Sedan blir det en massa avbrott. Efter morgonfikat, ringde jag pappa. Allt var bra med honom.

Därefter kontaktade jag konferensanläggningen i Stockholm och bestämde sittningen, måltider och antalet.

Har även skrivit ut namnbrickorna, så imorgon ska jag sätta in dem i plastfickorna.

Och rapporter har blivit klara och jag har börjat redigera en ny. Är så glad när det  hela tiden finns saker att greppa!

Världens gladaste SMS fick jag idag! Det var min goa vän Elisabeth som sms:ade att de inatt fick en dotter, Vilja. Så nu har de Vilda, Ville och Vilja här på jorden och Vendela och Vega i Sommarlandet.

Fönstren har blivit tvättade på jobbet. Tänk om de kunde åkt hem och tvättat mina fönster också :)) Måste ta mig i kragen snart för ingen annan gör väl det......

Arbetade till kl. 15 då jag åkte till vårt köpcentra och handlade lite till pappa och lite till oss. Jag trodde ju att Tove skulle sova hos oss, så jag köpte en melon, som jag tänkte att hon ville ha med till skolan (skuren i bitar förstås).

Hem och in till pappa med hans varor. Sedan in till oss. Inge "dök ut i hallen" och tog  hand om kassen. Han kände nog på sig att jag köpt godis :)) De hade marsipanbitar till en billig penning. Inte så många var det, men det räckte för att stilla godissuget. Oh, vad jag hatar mig själv att jag inte kan stå emot begäret. Men en hellre en godisbid än en cigarrett!!!

Fia kom hem ca kl. 17. Hon meddelade då att Tove inte ska sova här pga. lite andra saker. Inge och jag kollade på reprisen av "Landgång" och Fia fastnade också.

Sedan gick jag till min dator och såg på dagens avsnitt av "Hem till gården". Fia åkte och hämtade Tove för hon skulle följa med Fia till frissan. De skulle sedan gå lite i affärer i IKANO-huset.

Har precis varit in till pappa och fixat hans TV.

Nu ska jag slappa en stund innan det åter igen är dags att krama den goa kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0