Frost imorse igen

Sovit si så där inatt. Gick upp 4.10 och gjorde mig iordning. Käkat frukost och läst tidningen. Tog bilen och var på jobbet 5.20. Satte igång med namnbrickorna och satte dit dem på plattorna. Sedan fick jag hjälp av J på vaktmästeriet med att snurra wellpapp och tejpa runt. Så nu hoppas jag att det håller i väskan på färden till Stockholm på tisdag.

Sedan fixade jag deltagarförteckning och program. Ringde pappa och allt var bra! Inge sov länge idag :))

Bryter en stund nu för jag ser på "Landgång".

Så där nu har jag sett på det programmet. Missade slutet pga. att min "lillasyster" Carin ringde (men vad gjorde det). Blev så glad att höra från henne. Hon kommer kanske att sova hos oss i juni när hon kört tjejvättern.

För övrigt så flöt arbetet på. Jag slutade klockan 14 och åkte hem efter Inge. Körde in på gården för Inge hade städat framsidealtan och det var lite att slänga på Återvinningsstationen.

Sedan åkte vi till Maxi och handlade. Hem och in med varorna. Gick till pappa med lite som jag köpt till honom. Inge skulle värma på hans köttkorv medan han och jag åt. Sedan in med köttkorven till pappa. Han skulle äta den idag tillsammans med kokt potatis.

Dammade och plockade sedan. Imorgon dammsuger Inge samt torkar golven.

Fia kom hem och bytte om och så åkte hon till tjejernas fotbollsträning.

En kollega och jag tog en promenad på lunchen. Vi trodde det var mycket varmare än det var, men det blåste en kall vind. Dock lyste solen.

När vi kom till ett konstverk i parken fick jag syn på detta:



Där låg två fiskmåsar och njöt av livet! Jag tog bilden med min mobiltelefon. När jag tog fram "jobbtelefonen" och skulle ta en bild med den, så flög de!

Nu säger jag natti till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0