Trodde att jag skulle......

... kunna arbeta hela dagen, men näsan rann och även ögonen! Så jag ringde och bad att bli hämtad. Fia kom ca 11.15. Jädrans förkylning alltså. Det är ju bara en månad jag sist drabbades. Och har man astma, så mår man ju inte  bättre precis.

Pratade med pappa via hans altan för jag ville inte gå in med smitta till honom. Hoppas bara att jag inte delade med mig igår.

Käkade min lunch och så kollade vi på "Hem till gården". Bara tagit det lugnt och använt nässpray + tagit Panodil.

Pratat med Maria. Tove har ont i halsen och feber, så de blir hemma imorgon.

Ikväll åt vi kokt potatis, som Fia skalat, stekt fläsk och löksås. Mums så gott det var.

Sett på TV ikväll. Saltön började igen och pga. det så höll jag på att missa bloggen. Men Fia påminde mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0