Strålande solsken idag

Så underbart det är när Inge skjutsar mig till jobbet! DET ÄR LJUST UTE!! Bara det blir lite varmare på morgnarna så ska jag börja cykla! Längtar faktsiskt efter de motionen.

På jobbet var det som vanligt. Några åker till Abu Dhabi imorgon. Det är en konferens där, som min arbete arrangerar. Nej, då på sådana konferenser får vi inte följa med :(

Ringt pappa och allt var bra med honom!

På lunchen blev det en rask promenad i solskenet. Tog ett par bilder med min mobil, som jag visar nedan.

Inge hämtade mig kl. 15. Han berättade att en gammal kompis till Fia hade ringt på dörren kl. 9 imorse. Men Fia var ju på nya jobbet då. Har utbildning nu i 2 veckor.

Jag skjutsade hem Inge och så åkte jag och tränade. Lagom med folk var det så det flöt på bra. Efter träningen åkte jag bara förbi och hälsade på Maria och barnen.

Hämtade sedan Fia. Hon gick in och handlade lite medan jag väntade i bilen.

Jag gick in till pappa en kortis. Satte på den kanalen som han ska se på.

Fia och jag har ätit och sedan diskade jag och duschade.


Bordet står kvar i dammen! Fortfarande is på den.



Som ni ser så är det en del snö kvar!

Kramizzar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0