Solen strålar och jag har snart påsklov!

Imorse kom Fia upp som vanligt och läste tidningen, men hon hade koll på klockan!!! Idag tog vi pappas bil för Inge skulle iväg till facket med papper.

Var frost imorse, så det var fläckvis halka. De varnade på radion hela tiden.

Full fart har det varit hela dagen! Skickat ner rapporter för tryck, fått en rapport klar, så den kan offentliggöras. Ringde pappa gjorde jag efter morgonfikat och allt var bra!

Sedan var jag till biblioteket och där var en stor hög som väntade. Var ju inte där igår och det märktes. Men jag gjorde allt på en timme, vilket är bra!

När jag hade ätit lunch, tog jag en rask promenad i 10 minuter. Sedan var lunchen slut :( Det som var så underbart väder ute. Solen strålade verkligen. Tog en bild som jag ska lägga in.

Fick ett nytt jobb innan jag gick hem. Det ska jag sätta mig med direkt imorgon bitti. En utmaning är det, men det gillar jag!

Fia och jag handlade på hemvägen. Sedan in till pappa. Han ser fram emot morgondagen då han ska få fotvård!

Sedan åt Fia och jag lite mat. Jag diskade.

Ikväll spelar LHC sjunde och avgörande match mot Frölunda! Oh, vad jag håller tummarna för att LHC ska vinna ikväll!




Den här bilden tog jag förra måndagen (22 mars).



Och denna tog jag idag (30/3). Helt otroligt vad snön har smält undan.
Isen börjar släppa i kanterna, så snart är det nog öppet vatten igen.

Ha en trevlig kväll!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0