Nu har jag påskledigt

Har nu, efter att ha åkt med Fia till jobbet 3 tidiga morgnar, märkt att hon är lik Inge! Hon vill helst inte prata på morgonen. Inge var sådan förr, men det har blivit bättre. Han var ju tvungen att ge sig :))
Tur att vi alla är olika!

Hade en utmaning att börja med när jag kom till jobbet. Men när jag skulle in på länken för att komma åt manualen så fungerade det inte. Jag försökte och försökte. Till slut gav jag upp och såg till att två rapporter kom ut på webben istället! Därefter skickade jag iväg rapporter i kuvert.

Efter fikat fick jag hjälp av författaren! Sedan gjorde jag jobbet och det gick bra!

Men klart att jag ringde pappa! Han skulle få fotvård idag (en tjej som kommer hem).

Var även till biblioteket och gjorde tidskrifter. Lånade hem en tidskrift till Inge!

Fortsatte sedan att redigera en rapport. Härligt att det finns att göra!

Vi fick förresten ett stort påskägg till vår enhet. Och i vår reception stod det ett "Bamse-påskägg". Gissa om receptionen var populär hos vissa!

Fia ringde och sade att hon inte hann att träna för hon skulle till Fritids och vara med när Casper och hans kompisar hade "Melodifestival". Jag blev faktiskt glad för jag hade ont i huvudet. Nu behövde ju inte säga det.

När vi kom hem, gick jag in till pappa, som fick skön fotvård! Så himla bra att de kan få hjälpen hemma. Det besparar ju mig en massa farande. Tänk om man kunde hitta någon som kom hem och klippte håret på honom också. Det finns säkert de som gör det, gäller bara att hitta rätt!

Fia var bara inne och hämtade ett par saker och sedan åkte hon.

Jag och Inge fikade. Därefter tog vi en skön promenad. Visserligen blåste det och ingen sol, men skönt att röra på sig nu när det inte blev någon träning. Huvudvärken försvann utan tabletter.

Nu har jag ledigt över påsken och det ska bli så skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0