Favvodagen – Yes

Spelar ingen roll om jag så somnar före klockan 20 så är fredagen Favvodagen! För två veckor sedan somnade jag innan 19.30 men det har jag inte gjort ikväll. YES!!!!

Men jag blev väckt inatt! Någon på ett främmande språk och hemligt nummer ringde verkligen mitt i natten! Jag sade att han kommit fel och så lade jag på luren. Sedan tog det tid innan jag somnade!!!

Arbetet har idag flutit på! Redigerat rapporter och så har jag suttit i växeln/receptionen på lunchen. Jag fixade det!!!! Gick sedan ut och ställde mig i ett hörn där det var lä! Jisses så skönt det var! Sedan skickade jag ut Susanna (hon som jag bytte av på lunchen) i solen!

Imorse ringde jag och grattade Tove på namnsdagen. Hon konstaterade att det var fyra som grattat henne och räknade upp namnen: Hon själv, mormor (jag), Casper och pappa Thomas. Men jag har inte fått någonting!!! I nästa stund så konstaterade hon att Casper hade hål i kallingarna hahahahahahaha... barn är underbara. Mia hade skickat sms redan igårkväll och hon ringde straxt efter mig.

Och hos pappa var allt bra!

Jag gick inte till biblioteket idag för jag ville göra klart mina rapporter.

Fia kom till mig omkring 13.30 så hon fikade med mig och kollegan.

Inge hämtade oss strax efter kl. 15. Körde ett varv och sedan till vårt köpcentra. Fia och jag kompletterat med de varor vi missade igår.

Ja, ja.. ikväll har vi ätit taco. Pappa har ringt två gånger. Första samtalet gällde att åka till Willys imorgon och det kan vi göra. Nästa var att han skulle se på tennis och inte hittade kanalen. Så jag sprang in och fixade det åt honom.

En sak är säker: Jag hoppas att inte min faster vill åka och handla imorgon. Jag orkar inte hur mycket som helst. Tror att pappa är lite avis på min faster som hängt med oss till affären. Nu ska han visa att även han kan.....

Kramizzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0