Blir så glad

Jag blir så varm i mitt hjärta när jag ser att ett par av mina goa vänner skriver att jag ska skriva som jag alltid gjort. Tack goa vänner!!!

Idag blir det kanske lite kort men det beror på att det inte hänt så mycket.

Ringde nyss min faster (snart 93 år) och jag  gillar henne skarpt. MEN! Jag vill inte höra hennes "elaka" kommentarer om att jag har nog med mina underbara barnbarn. Jag vill verkligen räcka till för alla i min familj; gammal som ung.
Jag bad henne följa med pappa (hennes lillebror) och mig till Willys imorgon, men hon visst inte. Jag ringer henne imorgon!!!

Men vi kan ju snacka om vädret! Det har varit sol på eftermiddagen och ca +12 grader. Inte illa!

Och ikväll sover faktiskt ett av mina älskade barnbarn här. Det är Casper ikväll och i förrgår var det Tove. Jag älskar båda mina barnbarn och även mitt bonusbarnbarn. Finns det kärlek så finns det. Jag  har massor med kärlek att ge!

Kramizzar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0