Äntligen tid för träning

Imorse hade vi -11,4 när vi åkte hemifrån. Fy för den lede alltså. Hur länge ska Kung Bore hålla oss i sitt järngrepp????
Den gnistrade i snön och det knarrade under våra fötter. Och så på topp var det en kall, bitande vind.

Men det är en positiv sak! Ljuset återvänder mer och mer för varje dag. Man anar ljuset redan 5.30! Och före kl. 7 är det ljust.

Fortsatte med adressregistret. Och därefter blev det RT:s  hemsida.
Ringde pappa som vanligt och allt var bra.

Fia hade skjutsat Maria till jobbet och Inge hade tagit en promenad. Det var rapporter som jag fick under förmiddagen :))

Skulle ta en promenad på lunchen, men nöjde mig med att stå mot husväggen, där det var lä i 5 minuter.

Gjorde klart alla inlägg med dokumentationer på RT:s hemsida. Nu inväntar jag bara ett antal kontrakt på nya projekt, så att jag kan uppdatera den sidan också.

Fia hämtade mig kl. 15. Vi åkte direkt till träningen. Ökade på vikterna och så körde jag 2x10 av de flesta. Gick kanonbra. Så fick jag hjälp med ett redskap och det tackar jag för. Nu blev det genast roligare att använda den apparaten. Duschar gör vi inte där utan vi åkte i träningskläderna. Var bara in och köpte soppa på hemvägen. Jag gick in till pappa och Fia gick hem och fixade pannkakssmet. Sedan gräddade jag dem. Fia värmt våra olika soppor. Jag åt champinjonsoppa och Fia åt köttsoppa. Pannkakor åt vi alla tre. Sedan diskade jag.

Därefter blev det dusch och så insmorning. Imorgon ska jag nog köpa någon olja som man kan ta på kroppen innan dusch och duschtvål. Då slipper man att smörja in sig.

Ikväll börjar mitt favvoprogram: Grey's Anatomy.

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0