Äntligen fredag!!!!

Ja, nog är det sant; äntligen fredag! Den dagen är bara bäst. Så skönt att veta att två dagar med ledighet väntar. Ja, ledighet och ledighet, men jag bestämmer själv över mina timmar.

På jobbet har det varit full fart idag. Jag gillar ju det och det vet ni ju vid det här laget!

Ringde pappa efter morgonfikat och allt var bra med honom.

Fia ringde. Hon var då på väg till introduktionen på nya jobbet.

Var till biblioteket och gjorde dagens tidskrifter där.

Sedan gjorde jag klart en rapport och skickade till författaren.

Ute regnade det, men det är ju bra för det tar på snön.

Men jisses Nilla! Nu har du inte mycket att skriva om. Små korta meningar ser ju inte alls bra ut. Så är det! Så skärp dig och skriv lite mera.

Sorry, men jag kan inte just nu. Gubben sitter och träter med vår kabel-TV leverantör och det är inte roligt. Stackars den personen som han pratar med. Men i och för sig så har vi ju haft problem sedan nya lanseringen i höstas. Och det har gubben ringt och påpekat från start. Men de lyssnar inte!!!

Nu ska vi snart äta revbenspjäll och potatissallad!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0