Klippt mig idag

Jisses vad jag hade svårt att somna igårkväll! Var vaken vid midnatt! Somnade sedan och sov till 5.30. Då var det kört alltså! Låg kvar och vände och vred på mig till klockan var 7.45. Då gick jag upp och läste tidningen. Sedan datorn. Därefter tvättade jag håret och gjorde mig iordning. Käkade så frukost. Inge kom upp. Jag hade bestämt mig för att cykla, men kollade ut. Det blåste massor, så Inge tyckte att jag kunde ta bilen. In till pappa först. Allt bra med honom.

Så hade de börjat fräsa upp asfalten på vår gata, vilket innebar långsam körning. Jag hann ju, så det var inte någon fara.

Min frissa klippte kanonbra. Gick sedan till en delikatessbutik (Dolce delikatesser) och köpte flatrökt skinka till Inge. Min före detta arbetskamrat hade semester, så jag fick inte krama henne. Framförde mina hälsningar i alla fall.

Åkte hem och tog en fika. Sedan åkte jag och pappa till Willys. Pappa handlade det han skulle och så gick jag bara in på Lidl och köpte mjölk till Inge.

Hjälpte pappa med att plocka in. Sedan gick jag in och åt lite.
Fick ett sms från Fia. Allt var bra. Törs ju inte ringa för jag vet ju inte alls hur tiderna ser ut för henne.

Nu ikväll har min dator börjat låta hemskt. Är livrädd för att den ska braka ihop. Hur ska jag göra med alla bilderna??? De får inte plats på DVD. Måste fundera ut något nu ikväll.

Tog en bild på det jag köpte igår (utom lavendeltvålen):



Äggkoppar + en ljuslykta! Visst är det fina?!!?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0