Trött eller...

Var lite mildare idag på morgonen (-7,6). Solen tittade fram en stund på dagen, men det har blåst. Innan solen bröt igenom var det som dimma.

Jag var på jobbet 5.45. Inge skjutsade mig och det är en trygghet faktiskt. Hade massor med nya prenumeranter, som jag inte hann med förra veckan. Skrev ut alla mejl och "betade" av dem.

Ringde pappa och allt var bra med  honom.

Fixat lite material till konferensdagarna som jag fick hjälp med att laminera. Började lite smått att redigera en rapport, men så kom det fler anmälningar, som jag fick registrera.

Ja, dagen den bara sprang iväg. Fia och Casper hämtade mig. Vi kom iväg 15.15. Casper och Fia hade åkte kana på sopsäckar. Kul hade de haft!

Vi åkte h em med Casper. Maria hade varit med Tove och tagit andra svininfluensasprutan. Idag gjorde det ondare, sade Tove.

Sedan åkte Fia och jag hem. Jag gick in till pappa, som kollade på ishockey.

När jag kom in åt jag lite. Trött så in i norden. Så här vill jag inte känna mig på onsdag för jag vill vara med på middagen och uppträdandet!

Ikväll är det dags för serierna att dra igång igen.

Nu har vi -13,8 grader :)

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0