Snöar nu igen!

Fy så kallt det var imorse; -22. Men det fanns de platser som hade det ännu kallare. De hade varit ute och plogat inatt. Till och med parkeringsplatsen vid garagen hade plogat! Men det blev blankis på vägarna. En bilist hade haft för hög fart ut från en väg och kört rätt in i en snövall. Med all sannolikhet så hade han för hög fart!

Fortsatte med RT:s hemsida. Men tyvärr så låg vår hemsida nere, så jag kunde inte fixa allt just då. Är i behov av att kunna länka.

Ringde Maria och bad henne ta det lugnt till jobbet. Fia skulle gå med barnen till Fritids och så skulle Inge hämta henne där.

Jag ringde pappa efter fikat. Sedan gick jag till biblioteket.

Har även varit i källaren och letat efter gammalt material, som jag inte lyckades hitta.

Tog ett par bilder ut från mitt kontorsfönster idag. Tog dem med mobilen:



Förra veckan körde de bort massor med snö. Nu får de börja om igen!



Inge hämtade mig kl. 15. Åkte direkt hem. Jag gick in till pappa en stund. Allt var bra med honom. En tjej från hemtjänsten hade varit hos pappa idag på s.k. "Social samvaro", vilket jag tycker är bra! Hon hade rakat honom och klippt naglarna. Kanonbra måste jag säga.

Gick in och bytte kläder. Fixade lite äpplebitar och tog dem + solrosfrön. Det var dags att fylla på automaten igen. De äter som sjutton nu.

Vår gulliga granne i huset mitt emot oss, kom med nybakta thekakor! Hon är för gullig alltså.

Fia kom hem ca kl. 18. Hon, Maria och barnen hade varit hos en före detta granne till Maria.

Snart är det "Halvåtta hos mig". Det är från Linköping denna veckan. Sedan "Annorlunda familjer" och sen är det väl natti!

Snöfallet började för ca 1 timme sedan. Undrar om det ska hålla på hela natten.....

Kramizzar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha halv 8....berättade Fia om han Jonas....fick ju lite ÖL över sig i sommras....hahaha Puss min älskade mamma du äger!!!!

2010-02-22 @ 23:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0