Så trött ikväll

Hade mycket svårt att somna igårkväll! Inge hade TV:n på högt för det var på svenska :)) Till slut gick jag upp och stängde dörren om mig, men det hjälpte inte. Vaknade klockan 4 och var pigg. Så då förstår jag ju att jag måste vara trött nu.

Varit massor på jobbet. Så mycket, att jag glömde ringa pappa omkring 9.30. Fia ringde nämligen och skulle åka och besiktiga pappas bil. Och så höll jag på med en baksida till en rapport. Det skulle vara 11 olika loggor så jag fick pussla lite. När Fia ringde och berättade att bilen gick igenom, då kom jag ihåg. Ringde direkt och pappa sade att han funderat på om jag sagt att jag skulle göra något särskilt. Nej, då sade jag. Men jag glömde dig i röran här på jobbet. Han hade full förståelse för det.

Fia kom till mig och åt lunch innan hon åkte hem med pappas bil. Det passade ju kanonbra!

Fick ordning på baksidan. Rättade sedan en annan rapport och så kollade jag fakturareferenser.

Klockan 13.15 åkte jag på läkarbesök. Allt var bra så långt och det var ju skönt det. Fia hämtade mig på stan. Var till Konsum och handlade. Träffade min goa vän, Pia. Hon har gått ner 13 kg sedan vi sågs sist!!! Kanonfin i kroppen. Det strålade om henne!

Och snöfallet fortsatte. Ska visst snöa hela natten!

Imorgon kommer Maria och Anso och äter lunch på mitt jobb. Båda pluggar ett par ämnen på universitet denna termin (tror jag). Så de äter dagens och jag tar min matlåda :))

Kramizzar!



En sothöna och en gräsand vid Kinda kanal i söndags!



Beviset på att det heter Kinda kanal :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0