Gör allt för att bli av med förkylningen

Lade mig mycket tidigt igår kväll (strax efter 20.30). Somnade genast och sov till ca 00.30. Sedan var jag vaken länge och hostade och snörvlade. Tog nässpray och Panodil. Somnade till slut och sov till ca 4.30. Vaken ett par timmar. Gick upp ca 7.30. Var då -4,8 grader ute.

Ringde pappa ca 9.15. Allt var bra med honom. Tack och lov för det. Jag är livrädd för att ha smittat honom.

Inge kom upp ca 9.45. Vi två åt frukost. Sofia och hennes kompis, Sofie sov och vi väckte dem inte.

Flickorna kom upp ca 10.50. Fia är förkyld, men  de skulle iväg och kolla damishockey och sedan skulle Fia kolla på Casper som hade innebandycup. Trist att jag missade det.

Fick se en granne, som jag inte visst väntade barn, men de har  i alla fått barn. Pappa hade pratat med dem och han var lika snopen som jag var. De fick nu i veckan och gick ut på jungfruturen idag. En del kan dölja det bra.

Har bestämt att stanna hemma även imorgon. Sedan får vi se. Har ju utbildning i nya telefoniväxeln på onsdag och då måste jag vara där känns det som.

Kramizzar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Se nu till att ta hand om dig imorgon, Casper kommer spela fler cuper.....Puss puss älskade mamma!

2010-02-07 @ 21:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0