Fredag=Favvodagen

Igår postade jag en massa kort till några underbara vänner. Jag gjorde det bara för att jag kände för det. Hade först inte en tanke på att det var "Alla hjärtans dag" på söndag, men det blev ju ett bra sammanträffande. Även om jag har många av mina vänner kring mitt  hjärta utan att skicka kort. Så där nu kan alla känna sig träffade även de som inte fick något kort av mig! Ni finns alla i mina tankar!

Kunde inte ringa varken externa eller interna samtal på min mobil idag! Mycket frusterande. Dock  hade jag inte plockat bort  min fasta telefon och tur var väl det. För den använde jag när jag ringde äldsta dottern, Maria och även till min pappa.

Var till biblioteket en stund och sen tillbaka till mitt. De har ringt mig från vår mobilleverantör vid ett flertal tillfällen. Fick vid lunchen veta att jag och några till hade zon inlagt på oss, vilket innebär att vi inte kan ringa utanför vår arbetsplats. Detta ställde till problemet. Gissa om jag blev arg!! Ja, rent utav sagt förb*. Det var min chef som beslutat att jag och ett par till inte skulle ha användning av telefonen utanför huset. Så jag gick in till henne och bad henne se till att detta ändrades. Jag har inte för avsikt att använda min telefon utanför arbetstid, men är jag på tjänsteresa är det bra att kunna använda den!!!!! Snacka om att vi med låga löner ska ha shit alltså. Nu får vi se om det ändras. Löjligt tycker jag att det är att särskilja på kreti och pleti.

För övrigt så har jag  hela dagen ägnat mig åt RT:s hemsida utom när jag tagit emot samtal från vår operatör.

Mulet har det varit och det är ju inte roligt.

Fia hämtade mig strax efter klockan 15. Vi åkte till apoteket där jag hämtade medicin som inte fanns i onsdags.

Sedan in till pappa. Han hade känt sig yr och det gör ju mig supernervös. Men det är inte så farligt säger han direkt. Han vet att jag blir superorolig.

Ikväll åt vi stekt potatis och fläskkotlett. Supergott var det. Naturligtvis så hade vi sallad till.

Fia och jag har lagt ut morötter och äpplen till rådjuren. Köpte det idag!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0