Börjar känna mig normal igen

Varit vaken ett par gånger inatt pga. torrhet i munnen.
Gick upp ca 7.30 och läste då tidningen.

Ringde pappa och allt var bra. Inge sov till ca 9.40! Snacka om att kunna sova. Frukost då.  Gick till pappa med tidningen efter att jag diskat.

Solen kom fram och vi sade direkt att vi var bara tvungna att ta en promenad. Men så besvikna vi blev, för det blåste och den blåsten var bitande kall. Hur som helst så blev det en promenad.

Hämtade sedan Fia och så åkte vi till Coop Extra och köpte mjölk och annat.

Fyllde på fågelautomaten och sedan åt vi faktiskt varsin semla till lunch. Jag har ju varm mjölk och det blir så gott.

Fia och jag hämtade Maria på jobbet klockan 14. Skjutsade hem henne. Casper hade följt med en kompis hem och Tove skulle gå hem själv efter melliset.

Vi har ätit potatisbullar och bacon. Mums så gott det var.

Imorgon ska jag jobba för nu känner jag mig nästan helt okej. Astman känner jag ju av, men jag får säga ifrån om det blir något jobb som kräver kroppslig anstränging.

Förresten så började det snöa nyss. Skulle ju inte komma förrän imorgon :)

Tog en bild på hackspetten idag. Visst är den fin?!?!

Kramizzar!





Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Lämnar ett litet spår att jag har varit här och kikat :-) Hinner inte med så mycket datortid nu för tiden men tänker ofta på er!



Stora varma kramar/Elisabeth

2010-02-09 @ 11:17:34
URL: http://www.zoieli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0