Snöat hela dagen

Snöade när jag kom upp i morse och så har det snöat hela dagen!

Idag var det Inges tur att skjutsa oss. Men tänk att tidningen kom före klockan 5 även idag. Så glad jag blev!

Full fart på jobbet. Kollat anmälningar, redigerat en rapport. Lagt in bilder i arkivet på de rapporter som jag missat.

Ringt pappa och allt var bra med honom. Gick sedan till biblioteket. Var en  hel del, så det tog en timme idag.

Fia kom ca 12.40. Hon var snäll och packade rapporter i kuvert åt mig. Hon erbjöd sig igår att göra det åt mig. Jag jobbade med mitt under tiden. Fia kom till mig när hon var klar.

Vi gick lite innan 14. Inte dåligt samvete. Jag tog ju bara en kvarts lunch. Varför sitta kvar när det finns massor att göra? Fick sopa bilen från snö. Hämtade upp Marita och vi åkte direkt hem. Jag gick först in för jag hade julklappen med hem från jobbet! Vad det var? Säger jag inte, men det var något som jag inte har så stor nytta av, eftersom jag har en uppsjö av detta.

Gick sedan in till pappa och pratade en stund. Därefter kollade jag på "Hem till gården". Mia ringde till Fia och ville att hon skulle vara barnvakt för hon skulle iväg och  köpa julklappar. Fia sover där inatt.

Snöandet upphörde strax innan kl. 16. Nu kryper kvicksilvret neråt och just nu har vi -10,8 grader. Stjärnklart är det också. Vi ska kolla om vi ser månförmörkelsen ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0