Julkorten skrivna

Sov till klockan ringde!!! Händer inte så ofta, så jag far ju nästan upp i taket när klockan ringer.
Vi åkte vanlig tid till jobbet.

Älskar mer och mer mina timmar för mig själv på jobbet i arla morgonstund. För sedan kommer magvärken och jag väntar bara på nästa hugg från en kollega.

Idag dök hon på mig igen och det flera gånger under dagen. Jag blir galen.

Ringde till pappa och allt var bra. Varit till biblioteket och gjort mitt där.

Redigerat en rapport + en massa annat småplock.

Blåst ute, så det var bistert.

När jag kom hem, satt Fia och åt lite. Hon hade gjort en supergod korv stroganoff! Fia och jag åkte till Mia och barnen, men först var vi in till pappa och pratade en stund.

Hos Maria drack vi kaffet. Därefter var vi och hämtade våra garagenycklar samt handlade julkort och frimärken.

Vårt garage var inte riktigt klart, så vi ställde bilen i pappas garage. In med mjölk till pappa.

Fia och jag skrev sedan julkorten. Skönt att ha det gjort. Jag duschat och tagit hand om mig själv. Kan behövas...

Sedan åt jag lite. Glömde ju det när jag kom hem. Tog bara ett smakprov på stroganoffen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0