Jaha, vad har hänt idag då?

Gick upp innan klockan ringde och fixade mig iordning. Frukost och datorn blev det sen. Tidningen kom inte.
Vi hade -9,2 grader ute. Brr....

Stefan skjutsade mig och Marita till våra arbeten. Bläddrade igenom tidningen på jobbet och sedan full fart. Tyvärr så var det inte full fart på min dator för det hände ingenting!! Jag satt och väntade på att den skulle komma igång, men insåg att det var nog bara att starta om den. Efter det fungerade programmen. Kollat igenom nyanmälda.

Fortsatte sedan på rapporten jag började på igår, men insåg att jag vill prata med projektledaren först. Fått en ny rapport, så jag började på den.

Ringt pappa och allt var bra.

Inge och Fia kom till jobbet ca 10.50. Inge skulle köra simulatorn. Fia satte sig med mig medan jag åt lunch. Hon åkte sedan och köpte julklappar. Jag fortsatte arbeta.

Blåst ute idag.

Arbetade till kl. 14. Hem direkt. Fia var iväg med Casper och åkte skridsko. Sedan var de på drop-in-fika på Toves fritids.

Jag gick in till pappa och pratade en stund. Han skulle äta.

In och även jag åt lite. Kollat på "Hem till gården". Fia och barnen kom hem vid 15.40. Båda barnen var hungriga. Casper på mat och Tove på smörgås. Så de fick vad de ville ha.

Thomas hämtade dem ca 16.40. Därefter satte jag igång att jobba. Skickade nämligen hem rapporten och har nu gjort den klar. Vet att jag har mycket imorgon, dels skicka iväg en rapport, en ny rapport och så biblioteket.

Så det har hänt lite idag också. Tysssst har jag varit .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0