Det går inte att bortförklara....

... men fredagen är favvodagen!

Jag sov så gott som hela natten. Var bara uppe en gång, men somnade om direkt. Det berodde på att jag inte sade ett ljud till Inge, som satt och kollade på TV :)) Det gäller att inse sin begränsning.

Inge skjutsade oss till jobbet (Marita och mig). Kollade igenom mejlen och nyanmälda till konferensen.

Ringde pappa och allt var bra! Gick till biblioteket och gjorde tidskrifterna.

Det var mycket tyst och lugnt idag och jag förstår inte varför... okej..... jag gör ju det... men jag skriver inget om det....

Mycket ändringar och tillägg till konferensen, men jag gillar ju utmaningar.

Slutade klockan 14 och då stod Fia med bilen utanför och Marita var med. Hem och jag gick in till pappa. Han skulle äta bruna bönor och köttbullar. Pratade en stund och ställde in TV:n åt honom.

När jag kom in kollade jag på "Hem till gården". Hade inte sett gårdagens avsnitt och inte heller dagens. Men nu har jag det!

Vi åt biff, stekt färskpotatis och sky + sallad. Blev jätte gott. Jag fick en matlåda till måndag!!

Jaha, vad ska jag mera skriva då!! Jo, det är fredag och det är min favvodag!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0