Ont i huvudet....

Ja, jisses alltså! Nu har jag haft ont i huvudet sedan jag cyklade från jobbet och det ger sig inte. Har tagit Alvedon!! Jobbigt är det, men någon gång ska det väl gå över.

Var på jobbet 5.55 imorse och då cyklade jag. Vilken härlig morgon alltså! När jag kom till parken framför jobbet, så blev jag bara så där: WOW!!!! Änder i dammen och andra fåglar runt om. Tänk att en stor kråka eller vad det nu var för fågel, kan vara så fin på nära håll!! Man tänker inte på det annars!

På jobbet har det varit full fart. Har redigerat i princip hela dagen. Ringde pappa ca 9.20 och allt var bra!

Var ïnte på biblioteket idag för det hade inte kommit så många tidskrifter idag. Kände att jag ville göra klart rapporten jag höll på med. Skrattade gott för det var mycket felskrivet i den.

Hemma har de dammsugit och torkat golven. Vi har även fått toalettstolen fixad. Hoppas nu att det håller.

Jag cyklade hemåt ca 14.30. Hade gjort min arbetsdag och var trött. Fia hade torkat kaklet i köket så det glänste. Så skönt att komma hem till ett nystädat hem.

Var in till pappa en sväng och allt var bra med honom.

Men jisses alltså!! Ge dig nu skalleper!! Jag vill njuta av min fredagskväll!

Vi har beställt pizza. Någon gång måste man få unna sig det.

När jag kom förbi dammen imorse så stannade jag och fotade bordet, som är på väg att sjunka! Vad har hänt?

Så sjunger jag igen: Jag ljuger såg bra :))))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0