Så det kan gå

Gick upp klockan 4 för då var jag visst utsövd! Blir tossig på detta. Och så har jag legat vaken inatt. Men nu kan jag lova, är jag supertrött. Borde nog lägga mig, men det är inte bra det heller! Så jag sätter tändstickor i ögonen :))

Inge skjutsade mig idag för Fia började senare. Massor som väntade på mig. YES!!!

Ringde pappa och allt var bra med honom. Därefter gick jag till biblioeteket och gjorde tidskrifterna. Sedan kändes det dåliga vibbar i korridoren och flera sade detsamma. Men, som vanligt, fick vi inte veta vad som hänt.

Tog en rask promenad på 10 minuter i samband med min lunch.

Fixat en rapport för webben och så fick jag en ny för redigering idag. Gillar detta alltså.

Arbetade till 14.15, då Inge hämtade mig. Vi åkte till Maxi och handlade. Därefter blev det vininköp.

Och solen lyste, men det blåste lite.

Men tänk så det kan gå! På grund av ett vulkanutbrott på Island, har all flygtrafik ställts in i Sverige och även i andra länder i norra europa. Så glad jag är att vi inte är ute och flyger, men jag undrar var Jonas är. Inte på väg till Sverige hoppas jag.

Dessutom uppmanas de som ha astma/kol att inte anstränga sig för mycket nu. Tänk vad lite aska kan ställa till med.

Idag fyller en av mina idoler år! Jerry Williams, still going strong, fyller 68 år. Jag gjorde det här kortet för att fira honom!



Jag glömmer aldrig när Maria var i 6-årsåldern. Hon blev helt såld på Jerry. Vi for runt i Folkparkerna där han spelade. Vid ett tillfälle när vi var i Mjölby (kom dit alldeles på tok för tidigt), men för Maria var det bara plus. Hon fick trumpinnar av trummisen och hon fick handdukar. När Jerry rockat klart, skulle Maria ge honom blommor. Killarna i bandet visade henne vägen till hans loge. Men Maria vände och kom till mig. Mamma! Han står ju där i bara kalsongerna. hahahahahha Gå du vännen. Jag följer med. Vad gör man inte för sina barn :)))

Kramizzar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha så här var det ju mamma.....-Mia gå in nu när han bara sitter i kallingarna- Jag kan gärna följa med dig in ;)

2010-04-19 @ 15:25:47
Postat av: Gunilla

Nej, du gumman! Det där har du fått om bakfoten :))

2010-04-19 @ 19:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0