Höll på att glömma

Imorse var det i alla fall inte minusgrader :) Men cyklade det gjorde jag inte för det skulle bli blåst. Och jag, cykel och blåst är ingen bra kombination. Så Inge fick skjutsa mig. Tackar :)))

Lite lugnt först, men så kom jag på arbetsuppgifter. Det fanns två rapporter att länka in på RT:s hemsida. Sedan kollade jag anmälningar till RT-dagen.

Därefter började jag gå igenom tillbakastudsar på mejlutskick. Fattar inte varför det var så många, men.....

Ringde pappa gjorde jag naturligtvis och allt var bra!

Därefter biblioteket och tog tidskrifterna.

Solen har lyst, men inte klart för den gömde sig bakom några gråa moln. Kan inte förstå det :))) Det var väl typ dimmoln.

Men varmt var det; +20 i skuggan!!!!

Inge hämtade mig kl. 15. Vi åkte direkt hem och jag gick in till pappa. Han hade också ätit dillkött idag. Mums så gott det var.

När jag kom in till oss,  gjorde jag först pappas räkningar och därefter våra! Skönt nu kan vi bo en månad till ....

Fia arbetade till 17:45 idag, men hon började kl. 9!

Tagit det lugnt ikväll. Nu är det dags att smörja kroppen och sedan krama kudden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0