Har gått en långpromenad

Regnade massor när jag kom upp imorse, men det var +9 grader!!!!!!!!!!!

På jobbet har det varit full fart! Skönt det! För det blev ingen rolig lunch, då jag kände det som att de hackade på mig (vuxenmobbing heter det visst). Men det var visst jag som inte förstod skoj. Ja, ja skitsamma. Trist var det i alla fall. Kände så väl igen mig från skoltiden och det gjorde riktigt ont i mig!

Naturligtvis så ringde jag pappa imorse och allt var bra!

Arbetade till ca 12.50, då jag stängde ner datorn och tog på mig! Promenerade ner till city och det tog nästan en timme. Jag stannade några gånger för jag gick nog lite för fort. Varit och kollat synen. Har ju s.k. terminalglasögon och nu fick jag lite starkare glas på vänstra sidan. Men jag behöver inte glasögon annars och det är ju positivt!

Inge  hämtade mig ca 14.40 då jag var klar. Hem och in till pappa! Pratade en stund med honom. Han hade varit ute och promenerat med personal från Hemtjänsten. Det är ju bra att han hänger med på det!

Det blev en solig och fin dag, men blåst! Gillar inte att det ska blåsa!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Muppar -vilka var det...ringer imorgon!!!!Ingen ska ge sig på min älskade MAMMA!!!

2010-04-27 @ 21:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0