En mulen och kylig dag

Hade regnat när jag kom upp imorse, men då var det uppehåll och +4,8 grader. Inge skjutsade mig, vilket kändes skönt.
Hade egentligen ingen lust att åka till jobbet, men det är ju bara att bita ihop och försöka vara som vanligt. Jag skrev boxetiketter till biblioteket och så gick jag ner och tryckte ut på hårt papper. Fixade även de tidskrifter som låg.

Ringde pappa 8.30 idag för vi skulle ju ha möte kl. 9. Han hade inte fått morgonhjälpen!!! Naturligtvis så var han lite frustrerad. Men som jag sade; kanske är personal sjuka eller också hade det hänt något med någon boende. Så jag bad honom lugna sig.

Vi hade besök av två personer som pratade om terminologi. Ett intressant ämne faktiskt. Efter att de berättat om sitt, så hade vi ett kort enhetsmöte. Sedan var det lunch och därefter bytte jag av i växeln. Men jag behövde inte sitta så länge.

Hjälpte sedan en tjej med ett worddokument.

Och ute var det mulet och småkyligt idag.

Inge hämtade mig kl. 15. Vi åkte till vårt köpcentra, där jag köpte lite till pappa. Träffade en gammal arbetskamrat och det var jätte roligt. Vi har inte setts sedan han gick i pension och det var nog ett  par-tre år sedan. RC är hans initialer :))

In till pappa och pratade en stund. Sedan in och käkade lite tillsammans med Inge.

Fia kom hem kl. 18. Hon haft det bra på jobbet.

Pratat med Maria. Allt bra där! Barnen är hos pappa inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0