Sovit si så där

Sovit skitdåligt igen. Tror att det undermedvetna mal och mal. Än är det nog gubben och framtiden jag funderar över än är det alla skriverier om svininfluensan. Jag intalar mig själv att det är som vilken influensa som helst, men se det fungerar visst inte. Jag tillhör ju dessutom riskgruppen och undrar när vaccinet ska komma. Ikväll blir det ett par glas vin och sen hoppas jag få en god natts sömn. Jo, det här med min man. Han är som sagt var arbetsbefriad fram till sista februari. Men sen då!!!! Finns det några jobb till en man som har 5 år kvar till pension??? Blir det någon ljusning?


Kommentarer
Postat av: Garlica

Tack för tipset om tomaterna!

Det ska jag prova..

Ha en fin dag!

2009-09-04 @ 08:50:13
URL: http://metrobloggen.se/Garlica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0