LCHF-kost

Jag är verkligen förvånad över att det går så himla bra med LCHF-kosten. På måndag har jag ätit den i 4 veckor. Visserligen har jag inte gått ner något i vikt, men jag börjar märka att det händer saker med kroppen. Det gör även familjen! Så, jag fortsätter. Jag är inte hungrig mellan målen och jag är inte sugen på godis. Jag som älskar godis. Nu tar jag en eller flera råa sockerärtor och tuggar på eller ocså blir det en kub av Röd primadonna-ost. Förvånades något oerhört över mig själv igår, när vi beställde pizza och jag tog kebabsallad! Och jag blev inte ens sugen på pizza när Inge och Fia mumsade i sig. Dock funderar jag lite över morgondagens mat, då familjen har beställt dillkött. Jag älskar ju verkligen dillsåsen, så imorgon "syndar" jag nog. Tar inte potatis till utan broccoli och blomkål. De andra får potatis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0