Feber imorse igen :(

Vaknade vid 7-tiden och tog tempen. Jag trodde ärligt talat inte att jag hade någon, men den visade på 37,8! Och jag som var feberfri igårkväll. Fattar inte alltså. Men jag tror helt enkelt att jag måste ha ännu en penicillinkur för det svider nu, vilket det inte gjort förut.

Jag gick upp ca 7.30 och gjorde mig iordning. Kände mig stundtals svimfärdig och även lite illamående. Fia sov till ca 8.40. Vi gick då till tvättstugan och körde igång. Frukost sedan. Så till tvättstugan igen. Fia följde med och vi hämtade även pappas tvätt. Inge har också varit med ett par turer. Jag var med och visade hur man gör.

Är bara så himla trött på denna feber så det är sanslöst. Ska inte till jobbet imorgon utan jag måste ringa vårdcentralen.

Har regnat lite av och till idag.

Ja, mycket mer har inte hänt idag. Jag vilar och tar det lugnt.

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0