Är så trött på detta virus

Imorse hade jag feber igen och när jag gick upp, var jag nära att svimma. Orkar ingenting, vill inte göra någonting. Mår bara shit!

Fia åkte iväg och grattade Casper innan hon skulle på ledarutbildning fotboll. Kursen håller på hela dagen. Jag ringde och grattade Casper på 6-årsdagen. Pratade med Maria och sade att jag inte orkade komma. Hon förstod.

Inge kom upp och vi åt frukost. Smakar inte med något. Är inte heller sugen på något.

Suttit och slappat vid datorn för jag kan inte ligga hela tiden. Lägger mig ju tidigt på kvällarna och ligger länge på morgnarna.

Har pratat med pappa ett par gånger. Han tycker det är så trist att jag inte mår bra. Sedan oroar han sig för bytet av vitvaror på tisdag, trots att jag ringt och pratat med de som ska utföra det.

Inge fick åka och gratta Casper själv. Casper accepterade att jag inte var med, men så är han en klok liten kille. Han blev glad över paketen.

Nedanstående bild är avfotad och inte så bra, men jag vill även visa att det finns en bild på Casper i min mammas famn (jag kom visst med på ett hörn). Jag tror att bilden är tagen i slutet av 2003 eller början av 2004. Hon hann uppleva våra båda barnbarn (hennes barnbarnsbarn):



Och så tar vi en bild på dagens födelsedagsbarn: Casper 6 år idag!!!!



Är så ledsen att jag inte orkade följa med och gratta Casper, men jag måste se till att bli bra!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0