Äldsta barnbarnet fyller 8 år idag

Imorse hade jag betydlig mindre feber än igår, så jag hoppas att det vänder nu (37,5). Men så trött jag är! Gick dock upp ca 7.10 för att ringa och gratta Tove innan hon gick till skolan! Hon var så nöjd med presenterna hon fått av mamma, pappa och lillebror.

Inge kom upp och vi åt frukost. Fia kom lite senare. Ringde pappa och allt var bra med honom. Är så glad för det.

Neta ringde mig och vi pratade länge! Även hon var krasslig, men inte virus som jag (tror jag i alla fall).

Inge och Fia åkte och handlade till pappa, vilket kändes skönt för mig. Hoppas att jag är helt okej i helgen, så att han och jag kan åka tillsammans. Men nu försöker jag bara att vila så mycket som jag bara kan.

Tog en dusch, vilket var välbehövligt mycket skönt.

Åt sedan lite mat, men jag är ju inte supersugen på något. Kaffe äcklar mig nästan och Inge gör inget annat än tjatar om kaffe :))

Klockan 15.45 åkte vi och hämtade Fia på stan och sedan vidare till vår stora prinsessa; Tove! Jag fattar inte vart alla år har tagit vägen??



Här är hon min mammas famn endast några dagar gammal. (Saknar dig mamma!)



Och så här stor är hon nu!

Tove blev mycket nöjd med presenterna, som mest bestod av kläder och örhängen. Får jag inga leksaker? Nej, svarade jag! Mamma säger att du inte leker så mycket längre och ditt rum är fyllt med leksaker! Okej! Men får Casper leksaker på lördag? Jag nickade, men hon accepterade det.

Fikat smakade ljuvligt och dill denna goda tårta var det gott med kaffe!

Ute var det bitande kallt. Oj, vad jag frös!

Kramizzar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina mormor Sonja!!!

2009-10-14 @ 19:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0