Snöat idag och det snöar än

Gick upp 4.20 för jag var tvungen att fixa håret. Helt enkelt styla det :) Lite ovant att kolla sig själv i spegeln när det är nytonat.

Inge skjutsade mig till jobbet. Tog genast itu med arbetet. Härligt när det finns att göra.

Ute har det varit grått och trist och gråkallt. Även inne var det kallt. Jag frös om ryggen, så jag sade för mig själv: Köp en sjal!

Ringde pappa 9.30 och allt var bra. Fia ringde också och det var bra. Fick ringa min bank för Maria hade inte fått några pengar. Hennes bank svarade de henne att det inte finns något felkonto. En mycket otrevlig kvinna som svarade så! Jag hade tur, för pengarna hade kommit tillbaka till mitt konto. Men jag kunde inte överföra från arbetet för jag hade inte dosan med mig.

På biblioteket var det inget idag heller, så nu kollar jag på fredag. För imorgon har jag nog fullt upp med RT.

Suttit i växeln/receptionen i 3 timmar! Hände konstiga saker med den och jag satt där som ett frågetecken. Men datakillar hade gjort något, så vi var tvungna att stänga ner och öppna igen. Inte lätt för mig att veta det.

Fick iväg en rapport på tryck innan jag hämtades av Inge. Oj, vad det snöade då! Stora lovikavantar hehehehe

Jag hämtade pappa och Inge gick hem. Pappa och jag åkte till Willys, men först gick jag in till Klädjätten och köpte mig en sjal. Ska bli skönt att ha den på axlarna imorgon.

Gick bra att handla och pappa var nöjd. Hjälpte honom med varorna och så satte jag in TV-kanalen åt honom.

Fixat bankärendet nu ikväll så nu hoppas jag att Maria får pengarna imorgon.

Fia sms:ade precis. Hon har sålt även ikväll. Klart att hon tycker det är roligt!

Ikväll är det bra TV-program och det känns ju bra!

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0