Mitt-i-veckan eller Lill-lördag

Imorse var det gråkallt när vi gick till garaget. Blåste lite, så det var väl därför. För det var ju så nära +7 grader.
Full fart på jobbet och det är ju toppen! Det finns alltid att göra.

Ringde pappa redan omkring klockan 9 för vi hade enhetsmöte klockan 9.30. Allt var bra med pappa. Ringde även hem och kollade läget. Bra där också :))

Idag var det jag som hade med fikabröd till enhetsmötet och det lät som att mina muffins var goda. Mötet gick bra och vi var klara strax efter klockan 11. Lunch då och sedan gick jag till biblioteket. Var bara en tidskrift, så den fick ligga till imorgon. Var ju inte någon idé att starta upp datorn för den. Istället satte  jag på nya etiketter på boxar och sorterade in föreskrifter i en pärm.

Det var uppehåll vid lunchtid och nästan, nästan att solen syntes. Men sedan kom regnet på eftermiddagen och nu ikväll har det vräkt ner.

Fia hämtade mig klockan 15. Vi åkte in och köpte mjölk och tidningen. Fia gick till tvättstugan och hämtade sin tvätt. Ja, hon har städat garderober och då blev det en massa tvätt. Jag gick in till pappa. Hjälpte honom med TV-kanalen och så pratade vi en stund.

När jag kom in gjorde jag iordning sallad som jag ska ha med till jobbet imorgon. Funderar på om jag ska lägga i lite ost.

Inge och jag har sett på dagens avsnitt av "Hem till gården". Det fungerar inte riktigt med boxern, så imorgon får Inge ringa ComHem. För rätt som det är så stannar det och hoppar över till ett annat program. Så ska det ju inte vara.

Har inte pratat med Maria idag, men jag vet att hon har innebandymatch ikväll. Barnen är hos Thomas inatt. Han har dem varje onsdag.

Jag ska se på Stockholm-Arlanda och Grey's Anathomy ikväll!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0