Anders slaskade så då får vi hoppas att julen braskar

Så var det måndag och den är ju snart till ända. Har varit fullt upp på arbetet idag. Men jag gillar ju det!

Ringde som vanligt till pappa och allt var bra.

I februari byter vi telefoni på arbetet och alla, som inte har, får mobiltelefoner och headset. Det blir nog bra det för då kan alltid nå de som glömt stänga av sin telefon :))

Fia varit på vårdcentralen idag. Det var inte lunginflammation. Hon har ju varit mycket sämre i astman sedan i lördags och det är nog en kombination av hundallergi, vädret och förkylning.

Ute har det varit mulet och trist. Regnat lite till och från.

Fia hämtade mig klockan 15. Hon hade hämtat Tove som var kvar hos Inge. Jag hämtade pappa och så åkte han och jag till Willys. Gick bra med handlingen och det var inte så mycket som han behövde idag. Hjälpte honom med att sätta på hockeykanalen till kvällen. Det är E4-derby; LHC-HV71. Heja LHC!!!!

När jag kom in från pappa, hade Tove och Fia åkt. Inge och jag kollat fredagens avsnitt av "Hem till gården". Nu är det uppehåll till den 1 mars!!!!

Känner mig lite trött ikväll, men ska kolla på "Halvåtta hos mig" och därefter är det " Livet i Fagervik".

Hoppas nu att det stämmer med att Anders slaskade och då ska julen braska!

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0