Nedrans blåst

Imorse var det -9,8 grader och jag tänkte bara: Nu är det kallt ute. Men hua så hemskt det var! Det blåste nästan storm. Snöade och snön den yrde. Skönt att åka bil då :))

Varit massor på jobbet. När jag skulle ta fikat, kom jag på att vi hade personalmöte kl. 9.30. Tog ändå en kopp kaffe och så gick jag och slog in en bok, som en kund beställt. Sedan ringde jag pappa, men fick inget svar. Ringde hem och meddelade att  jag skulle på möte.

Vår generaldirektör berättade lite om vad som hänt sedan sist. Sedan pratade ekonomichefen om budgeten.
Mötet höll på ca en timme. Fortsatt jobba fram till lunch. Jo, jag ringde allt pappa :))

Skickade iväg en rapport på tryck, vilket känns skönt.

Inge och Fia hämtade mig klockan 15. Först till ostaffären och sedan till ICA Maxi. Plockade in varorna när vi kom  hem och därefter gick jag in till pappa. Han satt och löste korsord. Gick riktigt bra idag tyckte han.

Sedan in och käkade lite. Därefter torkade jag av kryddhyllan och lite annat i köket. Först nu satte jag mig här och då tänkte jag att det var bäst att blogga först.

På jobbet är det julfest ikväll, men som sagt; jag kände inte för det.

Nu är det två arbetsdagar kvar och sedan väntar lite välbehövlig ledighet.

Kramizzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0