Juldagen = slappardag

Jag var sist i säng och först upp i morse. Inge först i säng och sist upp. Tove och Fia sov till ca 9 och då hade jag varit uppe i drygt en timme.

Temperaturen var ca -2,8 grader, men det blev mildare och snön började falla. Väckte Inge när det är dags för frukost.

Naturligtvis pratade jag med pappa innan och allt var bra med honom. Han satt och kollade på något program på TV:n.

Och snön fortsatte falla utanför. Tove lekt med sin docka och lyssnat på musik i sin MP3-spelare. Lite senare spelade jag och Fia Alfapet med Tove. Jisses vad duktig  hon är.

Thomas och Casper hämtade Tove omkring klockan 12. De skulle till Thomas mamma och fira  jul. Jag och Inge gick in till pappa med lite julmat. Pappa skulle s på ishockey, så Inge hjälpte honom sätta in kanalen.

I eftermiddag har Inge och jag kollat på DVD. En kanonbra film såg vi.

Sedan åt vi rester från gårdagen. Ja, som sagt; det har varit en riktig slappardag.

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0