Grått och trist med regn

Sov faktiskt till klockan 7 och det är jag nöjd med. Inge kom upp strax efter mig! Det chockade mig :) Jag läste tidningen och Inge fick ta den när jag var klar.

Så himla skönt att de städade här hemma igår. Skönt att slippa tänka på det. Jag bäddade sängarna så Inge slapp det. Han bäddar ju resten av veckans dagar.

Fia kom upp när  hon hörde Inge fråga mig om äggfrukost. Ringde pappa och allt var bra med honom.

Efter frukosten, duschade jag och gjorde mig iordning. Hörde att regnet ökade utanför fönstret. Blä alltså. Kunde vi inte fått haft ett par minusgrader i stället.

Ringt brorsan, som fyller 63 år idag :))

Gick sedan till pappa med tidningen. Hjälpte honom med några saker. Pappa skulle också ringa till brorsan.

Fia åkte iväg och tränade tjejerna i fotbollen. Hon kom hem och hämtade Inge och mig ca 13.30. Åkte med travet och sedan var vi till kyrkogården och tände ljus. Så trist när det regnar. Idag har det varit en sådan där dag som det aldrig blivit ljust.

Var även till Coop Extra och handlade lite.

Vet inte om jag skrev det igår, men kan ju lika gärna göra det nu. Igår hade jag jobbat på samma företag i 37 år! Helt sanslöst eller hur?

Nej, nu ska jag vila mina fingrar för de värker rejält ikväll, speciellt på vänster hand.

Kramizzar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0