Idag har jag tagit det lugnt

Sov till ca 6.50. Inge var uppe och även Fia. Gick ut på toan och borstade tänderna, men tänkte att jag gör inget mer nu. Ska duscha lite senare! När jag kom ut från badrummet, höll jag på att gå i taket! Det var Formel 1-träning!!! Så klart att det var därför som Inge var uppe!. Fia skulle till jobbet.

Jag åt frukost och läste tidningen. Sedan blev det datorn. Helt fel alltså. Efter Formel 1, kollade Inge om "Hem till gården hade kommit in, men det hade det inte.

Telefonen ringde och det var Mia! Allt bra med henne! Strax efter ringde Fia och så ringde Kicki från jobbet.

Vid 12-tiden åkte Inge iväg till apoteket och så lite andra ärenden. Vi beslöt att jag kunde stanna hemma. Så jag väntar med duschen till imorgon. Svettas nog extra av att jag sitter i skinnsoffan efter att ha tagit morfinet.

Inge ringt och kollat med ComHem och han kom till samma tjej som han pratade med igår! De felsöker, så vi får hoppas att hittar orsaken.

Ja, mina vänner det är tufft med min inneboende, men jag gör så gott jag kan för att inte tänka för mycket på honom (eller är det  henne?)

Så en sak till: Alla inbjudningar på Facebook till olika saker, tackar jag nej till eller jag går inte ens och kollar vad det är! Vill inte  ha någon inneboende i datorn också! Jag hoppas att ni alla förstår!

Varit mulet och blåsigt idag, men en stund bröt solen igenom.



Kommentarer
Postat av: Karin

Förstår att det går runt miljoner tankar i huvudet nu innan alla prover är tagna så man vet vilken behandling som ska sättas in mot din inneboende. Tänker på dig varje dag min vän. Ger dig en BAMSEKRAM

2012-03-16 @ 20:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0