Idag fick jag kallelse

Wow, alltså men nog har jag lärt mig att sova!!! Fia, är som bekant, hemma några dagar och jag hörde när hon stängde dörren om sig. Det var jobb på gång. Somnade om och sov till ca 8.20!!! Både jag och Inge! Käkat frukost och kollat på Anja Pärsssons sista åk i Super G! Hon lägger av efter det här!

Sedan skulle vi se Big Brother från igår, men det hade inte kommit in. Letade då efter en bra film, men hittade ingen. Ute var det mulet och grått!

Pratat med Mia. Hon jobbade och allt var bra!

Vi beslöt oss för att åka ut en sväng. Först var vi till Lasses Bilservice. Därefter åkte vi till Norrköping. Åke av vid Ingelsta och letade upp ICA Maxi! Hittade det och gick in. Tänk, där har de manuell delikatessörsäljning. Så  himla trevligt! Ska nog in och prata med dem på vårt ICA Maxi, för det ska väl inte vara så svårt att ordna det?!?!

Körde lite i gamla delen av Norrköping innan vi åkte hemåt! Posten hade kommit! Och det låg ett kuvert till mig! Nästa torsdag ska jag vara på US och göra ultraljud samt leverbiopsi. Sedan hoppas jag att de har en bra lösning på problemet och att de kan bromsa detta!

Just nu sitter Inge och Fia och kollar på HV71-Färjedstad :) Lugnt och sansat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0