Grått och trist, men vad gör det

Höll på att slå i när jag vaknade och såg vad klockan var! Det stod på 8.45!! Missade ju åter igen "Ring så spelar vi" för jag ville ju läsa tidningen först.

Men det är väl medicinen som gör att jag sover så hårt och jag behöver ju så klart all sömn jag kan få. Dock har jag slarvat med att röra på mig. Skandal är vad det är, men å andra sidan så har ju värdret varit det bästa tänkbara. Blåsigt och kallt!

Jag tog mig lite i magen. Ingen macka för det var jag inte sugen på. Inge var ju inte upp och tjatade. Det fanns franska, men det brödet växer i munnen mer än något annat. Det blev lite fruktsoppa! Datorn blev det också!

Inge sov till ca 10.15. Jag tänkte ta en dusch, men var fast i spelen på facebook. Så jag blev sittandes till ca 11.40. Sedan dusch och så försökte jag fixa till mig.

När Inge var klar, åkte vi med travet. Därefter till pappa! Idag var han lite yrslig! Han hade inte förstått att det var sina ordinarie glasögon som han hade på näsan. Han hade åkte runt i lägenheten och kollat. Detta återupprepades flera gånger. Men han är go min käre lille far!

Sedan åkte vi till Malmslätt och handlade på ICA Supermarket innan vi hämtade Fia och Håkan. Hem och in med varorna! Fia duschat. Jag fick i mig en "Ris-i-frutti". Vi "vuxna" fikade. Jag satte mig sedan vid datorn och kollade på "Hem till gården".

Fia och Håkan åkte. Imorgon ska de till Norrköping. Flickor 2001  har fotbollscup där, så de har vår bil.

Fick ett underbart samtal från en mycket god vän. Vi pratade i ca 45 minuter! STORT TACK Ann-Christine!!!!

Jo, det var ju grått och trist idag, men det gjorde inte mig något. Det finns ju sol i hjärtat!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0