Sett filmen 2012

Sovit lite hackigt inatt, men efter sista kollen på klockan, somnade jag om och sov till ca 6.50. Då kom Fia och Tove upp. De skulle äta frukost innan fotbollsträningen. Jag gick upp och hälsade på dem innan de åkte. Tove skulle med sin pappa och Casper till Småland och hälsa på lillebror. Det såg båda barnen fram emot!

Jag gjorde mig iordning och sedan blev datorn. Men omkring 9.15 gick jag ut i köket och pressade apelsiner samt tog fram frukosten. Inge kom upp innan jag var klar!!!!!!!!!

Nu ska jag inte dricka apelsinjuice på ett par veckor och jag ska ej heller äta frukt och grönsaker. Jag tror nämligen att jag har en s.k. "Ballongmage" och då ska man inte äta så mycket fibrer. Jag griper efter alla halmstrån :)

Fia kom hem omkring 11. Hon hade varit och kollat på Casper, som hade fotbollscup. Jag har vattnat växterna och plockat lite.

Vi tog sedan ett varv och kollade på vägbyggena som de håller på med. Sedan handlade både Fia och jag på ICA Supermarket i Malmslätt. Skjutsade sedan Fia till Håkan.

Väl hemma, åt Inge och jag lite. Sedan letade han i biblioteket och hittade "2012". En mycket bra film. Skrämmande för det var bara de som hade gått om pengar som skulle få följa med på specialbyggda "fartyg". Precis som det är i Sverige numera! Har du pengar kommer du långt.

Ja, det har varit en skön söndag för mig. Jag har vilat och tagit hand om mig själv. Nu ska vi äta köttbullar, sås och potatis. Mums!

Men ett pussel ska du få innan:

Click to Mix and Solve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0