Helt otroligt

Sovit dåligt inatt. Vaknar och går upp en stund, somnar om och vaknar igen! Det här är inte alls bra!

Inge skjutsade oss! Det blåste och var mlt ute. Regnade inatt, så nu är det inte mycket snö kvar.

Fullt upp på jobbet. Greppade direkt den rapport, som länken blev bruten till igår. Sedan var det ett par andra rapporter, som var helt tokiga. Klickade man på den man trodde skulle komma upp, så kom en helt annan. Till slut kom jag på orsaken! De hade samma titlar! Så jag lade till en mening och sedan fungerade det.

Måste säga att det är  helt otroligt! Flera rapporter är på ingång. Vad  har hänt? Förr var vi 200 % som redigerade nu är det bara jag (100 %). Börjar känna mig väldigt sliten och är rädd för att jag inte gör ett bra jobb. Risken är stor att man blir "blind".

En av våra lokalvårdare berättade att mina symtom på magvärken är precis så som hon hade det vid gallbesvär. Även hon kände som en "knöl" innanför huden. Jag fortsätter på den linjen jag är inne på nu. Ingen frukt och inga grönsaker. Ej heller ägg. Och förresten så är jag inte sugen på något. Äter för att jag så måste.

Soligt och fint idag. Blåsten avtog. Lokalvårdaren har bonat rummet bredvid mitt idag och det hjälps inte att det är miljömärkt. Jag kände dofter ändå. Så jag gick ut ett par minuter innan 14. Promenerade bort till Maritas arbete. Inge kom och jag vinkade åt honom att stanna. Vi skjutsade hem Marita och sedan åkte vi till pappa. Allt bra med  honom. Vi åkte innan de skulle fika. För idag ville vi inte stanna, då personalen bakat semlor. Handlade lite i vårt köpcentra.

När vi kom hem, kollade vi först på "Hem till gården" och sedan fick jag se "Familjen Annorlunda". Därefter blev det en skön dusch.

Ikväll känns magen bättre! Men det är väl naturligt om det blir stress också. Jag hinner ju bara slutföra en rapport, så tar nästa vid.

Dagens pussel är en norsk katt (sägs det):


Click to Mix and Solve



Kommentarer
Postat av: Sickan

Du ska inte äta stekt mat heller.

Sen måste du nog undvika alkohol.



Kokta grönsaker kan du väl äta!!?



Kraaaaaaam

2012-02-23 @ 18:10:01
URL: http://lotusblomman.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0