En kortis idag

Vaknade ca 3.40 och gick på toan. Lade mig igen, men sömnen ville liksom inte återkomma. Började sedan fundera på varför inte klockan ringde. Är ju aldrig orolig för at försova mig, då jag även har mobilen på larm. Men jag tog väckarklockan och gick ut i köket. Den skulle ringa först 6.30!!! Förstod vem det var som lekt med den!

Gick upp och gjorde mig iordning. Ätit frukost och plockat. Väckte Inge för den här veckan är det  han som skjutsar oss.

På jobbet var det full fart direkt. En rapport klar och då vidtog "efterarbetet" för min del.

Vid 9-tiden ringde jag Tove för att höra hur de haft det igår. De var ju och hälsade på lillebror och det hade gått bra. Kollade med Tove om hon "lekt" med min väckarklocka och det hade hon.

Fått hjälp av en servicekille vad gäller pdf-hanteringen till vår skrivare. Nu ska det nog fungera och bokstäverna ska inte ramla bort på vägen från min dator till den stora skrivaren :))

Växelavbyte vid lunchen.

Gjort klart två rapporter och skickat tillbaka till författarna. Börjat på en ny! Och mer kommer det.

Arbetade till kl. 14. Inge och Marita hade kommit. Hem. Blåste ute! Det var inte alls skönt. In och satte mig i soffan. Vi kollade på "Hem till gården". Ringt  Fia. Allt bra!

Sedan kollade vi en film "The Town". Mitt i allt ringde Jonas, som befinner sig i Kina. Både Inge och pratade med honom och ett långt samtal blev det. Fortsatte kolla klart filmen.

Blir inget pussel idag för nu vill jag in på Facebook en kortis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0